vineri, 12 august 2011

Special!

De ziua ta, eu nu o sa-ti spun "La multi ani!", nici ca iti doresc sa fii in vreun fel.

De ziua ta, eu iti zic ca vreau ca viata sa-ti fie asa cum ti-o imaginezi tu, sa fii impacata cu tine insati, sa fii tu stapana gandurilor, sentimentelor si actiunilor tale. Nu pot sa-ti spun ca imi doresc sa fii cumva sau sa ai pare de ceva, pentru ca tu stii cel mai bine de ce ai nevoie ca sa fii fericita, sanatoasa, iubita, implinita. Nu iti zic nici ca imi doresc sa traiesti 100 de ani. Poate tu nu vrei sa traiesti atat, poate nu vrei sa ajungi prea batrana, sau poate da.

Pot insa sa-ti dau niste sfaturi care sper sa te ajute.
Viata o ai ca sa o traiesti; nu lasa timpul sa treaca pe langa tine, nu te gandi prea mult la ce ai facut sau la ce faci sau la ce urmeaza sa faci. Nu zic ca nu trebuie sa gandesti, dar nu uita ca mai trebuie si sa te bucuri de viata pe care ai primit-o!
Alt lucru care as vrea sa-ti intre bine in cap este urmatorul: doar tu hotarasti daca e bine sau nu sa faci ceva; nu fa lucrurile cum iti zic altii, fa cum simti tu, cum iti place, cum crezi ca e mai bine pentru tine. Sfaturile sunt bune, dar nu toate ti se vor potrivi. Tu trebuie sa hotarasti daca e mai bine sa faci cum iti zic altii sau cum iti spune inima. Nu te lua dupa altii, daca tu simti ca nu e bine asa. Inainte sa-i urmezi pe altii, gandeste-te daca tu te simti bine facand asta si fa cum crezi ca e mai bine pentru tine. Nu conteaza parerea altora, daca tu nu te simti bine in pielea ta!
Cand ai probleme in a alege calea mai buna, gandeste-te la modelul ideal, la cum ar fi perfect pentru tine si apoi alege lucrul care e mai aproape de acest model, elimina factorii externi care te influenteaza si fa cum simti ca e bine pentru tine. Aminteste-ti ca traiesti pentru tine, nu pentru altii!
Asa cum am spus sfaturile sunt bune, insa tu hotarasti pe care le urmezi. Deci nu te obliga nimeni sa faci ceea ce ti-am spus eu, desi te cunosc foarte bine si stiu ca te-ar ajuta cuvintele mele.

In alta ordine de idei, nu stii cat de rau imi pare ca nu sunt cu tine azi, abia astept sa ajung acasa. Mi-e dor de tine. >:D<

In loc de "La multi ani!" o sa-ti spun Happy birthday!!! pentru ca se refera doar la ziua de azi si vreau ca azi sa fii fericita. :*

P.S.: Te iubesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu